-
Gra o Tron - 2 edycja polska
Druga edycja gry strategicznej opartej na świetnej serii książek Georga R. R. Martina
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 9.99 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902259200482 |
Druga edycja gry strategicznej opartej na świetnej serii książek Georga R. R. Martina
Zaktualizowane drugie wydanie wprowadza szereg ulepszeń urozmaicając czas spędzony przy tej grze planszowej. Zawiera elementy z poprzednich dodatków, w tym porty, garnizony, karty "Dzikich" i oblężnicze, wprowadzając jednocześnie wiele nowych innowacji. Wygodne ekrany graczy będą ukrywać Twoje czyny przed oczami wścibskich graczy, a nowe karty bitewne poszerzą doświadczenia płynące z prowadzenia wojny. To, wraz z aktualnymi grafikami i zasadami sprawia, że czas nigdy nie był bardziej sprzyjający ku temu, aby zasiąść na żelaznym tronie.
Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem księstw popada w chaos. Sześć wielkich rodów Westeros rozpoczyna krwawą wojnę o opustoszały Żelazny Tron:
- Dom Lannisterów
- Stannis Baratheon
- Dom Greyjoy
- Dom Starków
- Dom Tyrell
- Dom Martell
Gdy gromadzą się armie, a wściekłość wisi w powietrzu, zniszczenie księstw jest nieuniknione.
Oparta na bestsellerowej serii "Pieśń Lodu i Ognia" autorstwa George R.R. Martina, Game of Thrones - gra planszowa pozwala graczom przejąć kontrolę nad jednym z z wiekich Domów Westeros i zażądać prawa do Żelaznego Tronu.
Zanurz się w grze pełnej sprytnych intryg, rozważnego rozmieszczania sił i dyplomacji. Zasmakuj Pieśni Lodu i Ognia.
When you play the game of thrones, you win or you die.
There is no middle ground. - Cersei Lannister
Na czym to polega?
Pięciu graczy - pięć rodów. Każdy z nich chce zasiąść na Żelaznym Tronie i władać ziemiami Westeros. Królem zostanie ten, który po 10 turach będzie kontrolował największą liczbę regionów zawierających miasta lub fortece.
Każda tura składa się z 3 faz - fazy zdarzeń, rozkazów i akcji. Najważniejsza z pewnością jest faza rozkazów - tutaj w tajemnicy przed innymi graczami wydaje się swoim jednostkom rozkazy (kładąc przy nich żetony z rozkazami, grzbietem do góry) - wtedy też nawiązuje się sojusze, decyduje się, czy zaufać dotyczasowym sprzymierzeńcom, czy też bardziej opłaci się ich zaatakować.
Faza zdarzeń również dostarcza wielu emocji - może przynieść między innymi Mobilizację (czyli rekrutację wojsk), Atak Dzikich na ziemie Westeros lub Starcie Królów - jeden z bardziej emocjonujących elementów gry.
W czasie Starcia Królów odbywa się licytacja na pozycję w 3 obszarach wpływów:
- Żelazny Tron (decyduje o kolejności graczy w czasie gry)
- Lennictwa - decyduje o wygrywaniu remisów w czasie bitew
- Dwór Królewski - reprezentuje siatkę szpiegowską danego Rodu, a w efekcie - siłę rozkazów, jakie można wydawać.
Im bliżej 10 tury, tym więcej sojuszy się rozpada, tym częściej wbijane są noże w plecy. Cóż... gdy gra idzie o taką stawkę, należy spodziewać się po przeciwnikach litości lub skrupułów.
Nagrody zebrane przez grę:
- Zwycięzca Najlepsza Gra Planszowa Roku "Best Boardgame of the Year Origins 2004"
- Zwycięzca "Gamers's Choice Award Origins 2004 "
Zawartość:
- 1 plansza
- 138 plastikowych jednostek
- 42 karty Rodów
- 30 kart Westeros
- 9 kart Dzikich
- 24 karty Losów Bitwy
- 6 zasłonek
- 90 żetonów Rozkazów
- 120 żetonów Władzy
- 18 żetonów Wpływów
- 6 żetonów Zaopatrzenia
- 14 żetonów Wojsk Neutralnych
- 6 żetonów Zwycięstwa
- 6 żetonów Garnizonów
- 1 żeton Żelaznego Tronu
- 1 żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali
- 1 żeton Kruka Posłańca
- 1 znacznik rundy
- 1 żeton Dzikich
- 1 nakładka na tor Królewskiego Dworu
- 1 instrukcja