• Lewis & Clark: The Expedition (edycja polska)

Symbol: LULCK02PL

Odświeżona wersja gry ekonomicznej o XIX-wiecznych podróżach w głąb Luizjany!

199.95 -24% 152.95
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
199.95
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
DPD Pickup 9.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier DPD 14.99
Kurier DHL 14.99
Dostępność 1 szt.

Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!

Odświeżona wersja gry ekonomicznej o XIX-wiecznych podróżach w głąb Luizjany!

30 kwietnia 1803 roku Stany Zjednoczone Ameryki zakupiły od Napoleona Bonaparte Luizjanę za kwotę 15 milionów dolarów. Thomas Jefferson wysłał wówczas dwóch dzielnych podróżników: Meriwethera Lewisa i Williama Clarka, aby zbadali ten ogromny nieznany teren. Ekspedycja Lewisa i Clarka (trwająca od 1804 do 1806 roku) była pierwszą wyprawą w zachodnie tereny obecnego państwa. 

A gdyby takich wypraw było więcej? A Ty byłbyś uczestnikiem jednej z nich?

Lewis & Clark: The Expedition to odświeżona edycja popularnej gry ekonomicznej, która stanowi wyścig, napędzany umiejętnym zarządzaniem zasobami. Podczas zabawy uczestnicy muszą mądrze rozporządzać swoim ekwipunkiem, pozyskiwanymi surowcami, a także członkami wyprawy. Dobre dowództwo to klucz do zdobycia Zachodu!

Na czym to polega?

W trakcie gry będziemy działać na dwa sposoby: przeprowadzając akcje przez wysyłanie do wioski towarzyszących nam Indian oraz za pomocą posiadanych na ręce kart postaci. Wśród nich znajdziemy doświadczonych traperów, myśliwych, rewolwerowców, żołnierzy, handlarzy futrem, tłumaczy i podróżników. Każdy z nich posiada unikalne umiejętności, które wspierają graczy podczas wyprawy.

Poprzez pozyskiwanie i przetwarzanie dostępnych surowców, uczestnicy będą rozwijali swoją ekspedycję, starając się płynnie podążać szlakami rzecznymi i górskimi przełęczami. Kluczem do zwycięstwa jest mądre zarządzanie ekwipunkiem, który, w miarę rozszerzania, będzie stanowił dla nas dodatkowe obciążenie. Gdy zbierzemy zbyt dużo futer, drewna i żywności nasze kanoe albo objuczone konie znacznie zwolnią i nie będziemy pokonywać tak dużych dystansów. Z drugiej strony ekwipunek jest niezbędny, jeśli chcemy kontynuować podróż. 

Zwycięży ten, kogo wyprawa jako pierwsza dotrze aż do Fortu Clatsop, a historia zapamięta go jako najwybitniejszego badacza dzikiego Zachodu!

Jakie zmiany wprowadza nowa edycja?

  • Żetony obozu, które pozwalały nam na reorganizację naszej ekspedycji, zostały zastąpione żetonami czasu, które będą stanowiły hamulce w naszym podróżowaniu. Będą one związane z liczbą uczestników naszej ekspedycji oraz zgromadzonych zasobów. 
  • Z gry usunięto karty, których efekty pasywne dostarczały trudności interpretacyjnych. Zastąpiono je efektami prostszymi lub odnoszącymi się do żetonów czasu.

Zawartość:

  • 1 plansza główna
  • 5 plansz ekspedycji
  • 10 dwustronnych płytek łodzi
  • 84 karty postaci
  • 5 figurek zwiadowców w kolorach graczy
  • 24 żetony czasu
  • 100 sztuk drewnianych zasobów
  • 8 znaczników zwielokrotnienia zasobów
  • 18 figurek Indian
  • 10 żetonów zmiany szlaku
  • 8 żetonów zasobów (do wariantu solo)
  • instrukcja
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie