-
Mędrcy znad Południowego Tygrysu
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 9.99 |
Dostępność | 4 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902560387360 |
Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!
Mieszanie kolorów ku rozwoju wiedzy
Trwa Złoty Wiek mądrości i wiedzy. Kalif wezwał najtęższe umysły, aby zdobyć naukowe manuskrypty z całego znanego świata. Twoim zadaniem jest zatrudnić wykwalifikowanych tłumaczy do przetłumaczenia zagranicznych zwojów na język arabski oraz poczynić postępy w badaniach w 6 dyscyplinach naukowych.
Akcje
W swojej turze zagrywasz jedną ze swoich kart (decydującą o przychodzie pasywnym) do wybranego slotu akcji i dodajesz do niej kości oraz ewentualnie robotników modyfikujących kolor i/lub wartości kości.
Kolory
W grze występują kości w 6 kolorach: 3 podstawowych - żółtym, czerwonym, niebieskim i 3 pochodnych - zielonym, pomarańczowym, fioletowym. Każdy kolor reprezentuje jedną z sześciu dziedzin badań.
Mieszanie barw
Zagrywając kości i/lub robotników jednocześnie w różnych kolorach otrzymujesz nowe kolory i wartości. Np. czerwona kość i żółty robotnik zagrani razem dają wynik pomarańczowej kości.
Języki
Twoim celem jest tłumaczenie manuskryptów z języków: chiński, grecki, perski, hebrajski, syryjski i sanskryt na język arabski. Wykorzystasz do tego tłumaczy - własnych lub należących do innych graczy.
Tłumacze
Każdy tłumacz wyspecjalizowany jest w konkretnych językach. Tłumacząc manuskrypt możesz wykorzystać kilku tłumaczy na raz - stopniowo przechodząc od języka wyjściowego do arabskiego.
Zwoje
To Ty decydujesz, za co chcesz punktować w każdej grze. Manuskrypty, które uda Ci się przetłumaczyć w trakcie rozgrywki, dadzą Ci indywidualne możliwości punktowania na koniec gry.
Badania
Dokonaj postępu na torach Badań 6 dyscyplin naukowych: matematyki, fizyki, chemii, astronomii, biologii i filozofii. Każdy tor jest inny - zapewniając inny rodzaj jednorazowych bonusów i pasywnych przychodów.
3 Gildie
Zwiększaj wpływy w Gildiach, aby zyskać nagrody Kalifa, które pojawiają się kilkukrotnie podczas rozgrywki, jednocześnie odmierzając czas gry oraz aby zapunktować za ich kontrolę po jej zakończeniu.
Zawartość:
- 115 kości do gry
- 56 drewnianych znaczników robotników
- 80 drewnianych znaczników wpływów
- 24 drewniane znaczniki badań
- 35 drewnianych znaczników złota
- 50 żetonów srebrników
- 98 kart (43x67 mm)
- 87 kart (54x87 mm)
- 4 znaczniki gracza
- 4 plansze gracza
- 1 plansza główna
- 1 plansza solo
- 1 znacznik 1 gracza
- 4 woreczki
- instrukcja gry