-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i nie tylko
-
Karcianki
- Core Set
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i nie tylko
-
Karcianki
- Core Set
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 3 dni | ||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||
Dostępność | 11 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902560381153 |
Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Banda agresywnych rycerzy szos
Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W Twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.
Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.
W Twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie jest zwykły gang, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.
Zasady armii IRON GANG
Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?
Łańcuchy na motorach
Jedną z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.
Łańcuchy i sieci
Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać - ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.
Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk - ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.
Reakcja łańcuchowa
Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun. Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.
- Nowości