-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Bitewne
- Fabularne (RPG)
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i inne...
-
Karciane
- Core Set
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Kości
- Modelarskie
- Turnieje
-
- Bitewne
- Fabularne (RPG)
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i inne...
-
Karciane
- Core Set
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Kości
- Modelarskie
- Turnieje
-
-
Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 3 dni | ||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||
Dostępność | 1 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902560380781 |
Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem. Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu. Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dzięki specjalnej cesze Sztabu. Zawartość:
|
- Nowości