-
Nieświadomy umysł
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 9.99 |
Dostępność | 3 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5905965250390 |
Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!
Gratka dla fanów eurogier!
Na przełomie XIX i XX wieku austriacki neurolog Zygmunt Freud stworzył rewolucyjną teorię zwaną psychoanalizą, związaną z badaniem nieświadomego umysłu. Niebawem uczniowie i zwolennicy Freuda zaczęli spotykać się regularnie w jego mieszkaniu co środę, aby dyskutować o psychologii i symbolice marzeń sennych. Grupa ta - Środowe Towarzystwo Psychologiczne – zapoczątkowała światowy ruch psychoanalityczny.
Jako członek tego stowarzyszenia dążysz do stworzenia nowych technik terapeutycznych, założenia praktyki, zwiększenia liczby pacjentów i stania się najwybitniejszym współczesnym Freuda. Aby to osiągnąć, będziesz dzielić się spostrzeżeniami, dyskutować o pomysłach z innymi członkami i publikować teorie. A żeby zachować bystrość umysłu, prawdopodobnie będziesz potrzebować kawy. Dużo kawy.
Nieświadomy umysł to gra o zarządzaniu zasobami, w której występują takie elementy jak budowa silniczka, poruszanie się na rondlach oraz łańcuszki akcji.
W swojej turze umieszczasz 1 albo 2 pomysły na planszy, aby wykonywać różne akcje, takie jak rozbudowa swojej planszy, dobieranie i zagrywanie kart badań oraz poruszanie się po mapie Wiednia. To, gdzie umieścisz swoje pomysły, wpłynie także na ruch kałamarza na rondlu twojej planszy, aktywując rząd i kolumnę wcześniej przygotowanych płytek z efektami. Najważniejszym zasobem w grze (oprócz słynnej wiedeńskiej kawy) są wglądy w psychikę pacjentów. Będziesz potrzebować wglądów w różne aspekty na różnych poziomach, by interpretować marzenia senne pacjentów: od jawnych aż po ukryte, nieświadome pragnienia. Analiza snów pozwoli ci zdjąć z pacjenta traumę i zyskać zasoby, nowe zdolności czy punkty zwycięstwa.
Wraz ze wzrostem reputacji poszczególnych terapeutów wiedeńskiej grupy rośnie reputacja Freuda. Gdy osiągnie ona odpowiedni poziom, następuje koniec gry i zwycięstwo gracza z największą liczbą punktów.
- 1 - 4 osoby
- od 12 lat
- ok. 60 - 120 minut
Zawartość:
- 2 plansze główne
- 4 plansze gracza
- 4 tarcze wglądu
- 60 płytek notatnika
- 9 płytek rozpraw
- 7 płytek celów lokacji
- 4 plansze gabinetów
- 24 żetony dzielnic
- 20 świetnych pomysłów
- 1 żeton startowego gracza
- 48 kart marzeń sennych
- 24 karty pacjentów
- 4 karty gabinetów
- 36 kart badań
- 29 przezroczystych kart traumy
- 1 podajnik na karty traumy
- 4 drewniane figurki profesorów
- 1 drewniana figurka Freuda
- 4 figurki kałamarzy
- 24 znaczniki pomysłów
- 52 znaczniki wglądu
- 5 znaczników reputacji
- 4 znaczniki punktacji
- 4 znaczniki kawy
- 4 znaczniki puzderek
- 8 znaczników terapii
- 1 instrukcja
- 4 pomoce graczy
- Moduły:
- 1 figurka dziennikarza
- 1 figurka fajerwerków
- 6 nakładek lokacji
- Solo:
- 16 kart stołu spotkań
- 9 płytek akcji notatnika
- 8 nakładek klientów
- 1 żeton kałamarza
- 1 żeton strzałki kompasu
- 1 instrukcja
- 2 karty pomocy
- instrukcja