-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i nie tylko
-
Karcianki
- Core Set
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i nie tylko
-
Karcianki
- Core Set
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Pionierzy
Wpisz swój e-mail |
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 3 dni | ||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 787790626992 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Poczuj gorączkę złota!
Pionierzy to dwuosobowa gra karciana o zasiedlaniu Dzikiego Zachodu. Gracze układają przed sobą karty terenów, tworząc jak największe obszary pustyń, równin, gór czy prerii. Starają się przy tym realizować specjalne zadania. W każdej grze używa się 3 z 18 zadań, co daje ponad 800 kombinacji punktacji.
W swojej turze gracz może dobrać kolejną kartę z kręgu lub pominąć kilka kart, by wziąć tę wybraną. Wszystkie przeskoczone karty trafiają do przeciwnika, więc trzeba wyważyć, co się opłaca dobrać dla siebie, a co ewentualnie można oddać przeciwnikowi. Dobrane karty gracze układają przed sobą, tworząc krainę Dzikiego Zachodu. Punkty zdobywa się za największe obszary danego rodzaju oraz za specjalne zadania. W każdej grze używa się 3 z 18 zadań, co daje bardzo ciekawe i unikalne połączenia - do zwycięstwa nigdy nie prowadzi ta sama droga.
Zawartość:
- 18 kart terytoriów/zadań
- notes
- Nowości