-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i nie tylko
-
Karcianki
- Core Set
- Khans of Tarkir
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Innistrad Remastered
- Aetherdrift
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Figurki
- Gadżety
-
Gry planszowe i nie tylko
-
Karcianki
- Core Set
- Khans of Tarkir
- Theros: Beyond Death
- Strixhaven
- Midnight Hunt
- Crimson Vow
- Kamigawa - Neon Dynasty
- Streets of New Capenna
- Battle for Baldur's Gate
- Dominaria United
- The Brother's War
- Phyrexia: All Will Be One
- Dominaria Remastered
- March of the Machine
- March of the Machine: Aftermath
- The Lord of the Rings - Tales of Middle-Earth
- Commander Masters 2023
- Wilds of Eldraine
- Doctor Who
- The Lost Caverns of Ixalan
- Ravnica Remastered
- Murders at Karlov Manor
- Fallout
- Outlaws of Thunder Junction
- Modern Horizons 3
- Assassin's Creed
- Bloomburrow
- Duskmourn: House of Horror
- Foundations
- Innistrad Remastered
- Aetherdrift
- Kości
- Książki
- LEGO
- Modelarskie
- Puzzle
- Turnieje
-
-
Podwodne miasta: Nowe odkrycia
Wpisz swój e-mail |
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 3 dni | ||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902560383539 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Ziemia jest przeludniona, trzeba znaleźć nowe rozwiązania dla rozwoju ludzkości
Ziemia jest przeludniona. Terraformacja Marsa jak zwykle wydaje się możliwa do przeprowadzenia... ale dopiero za kilkadziesiąt lat.
Tylko jedna droga pozostała otwarta dla ekspansji ludzkości: świat pod powierzchnią morza. Gracze rywalizują między sobą, aby zbudować najlepiej prosperujące podwodne państwo - archipelag podwodnych miast połączonych siecią tuneli.
Farmy alg i odsalarnie dostarczą obywatelom twojego państwa pożywienia i wody. Laboratoria będą źródłem wiedzy, której potrzebujesz, by usprawnić swoje działania. Być może uda ci się nawet zbudować miasta symbiotyczne, w pełni zintegrowane z podwodnym ekosystemem.
Zaczynając od jednego miasta, będziesz rozbudowywać swoją sieć, łącząc ją z przybrzeżnymi metropoliami. W ciężkich czasach, gdy produkcja rolna nie wystarcza, by zaspokoić głód na świecie, a niedobór wody pitnej skłóca członków Federacji Narodów, zbudujesz samowystarczalne państwo.
I kto wie, być może pewnego dnia zaczniesz eksportować swoje produkty do tych, którzy pozostali na lądzie. Zapoznajcie się z Nowymi Odkryciami, pierwszym rozszerzeniem do Podwodnych Miast. W środku znajdziecie nowe komponenty, niespotykane warianty rozgrywki oraz nieszablonowe strategie do sprawdzenia.
Długo oczekiwany dodatek Podwodne miasta: Nowe odkrycia zawiera:
- 8 trójwarstwowych planszetek gracza, w tym 4 zupełnie nowe planszetki oferujące nowe warianty rozgrywki
- 10 zielonych Metropolii z unikatowymi premiami. Ich zastosowanie zmienia się w zależności od rozgrywanego wariantu gry, co nadaje grze nowej głębi
- 52 nowe karty, do wtasowania do każdej z trzech talii
- kafle początkowych zasobów, które umożliwiają graczom rozpoczęcie gry z już rozwiniętym miastem i skrócenie rozgrywki o jedną rundę
- nowe karty Osobistych Asystentów z unikatowymi zdolnościami, dzięki którym każde podwodne państwo jest inne
- dodatkową planszę Muzeum, która umożliwia zdobywanie dodatkowego prestiżu, dzięki wkładowi każdego państwa w budowę międzynarodowego muzeum
Zawartość:
- 8 dwustronnych i wielowarstwowych plansz Gracza
- 1 dwustronna plansza Muzeum
- 8 kart Osobistych Asystentów
- 6 kafli Początkowych Zasobów
- Talia I Ery:18 kart
- Talia II Ery:15 kart
- Talia III Ery:11 kart
- 5 kart Specjalnych o koszcie 3 Kredytów
- 3 karty Specjalne o koszcie 1 Kredytu
- 10 żetonów zielonych Metropolii
- 10 znaczników Farm
- 10 znaczników Odsalarni
- 10 znaczników Laboratoriów
- 20 żetonów Odkryć
- Nowości