-
Q-Workshop Komplet Kości Zew Cthulhu Głębina i biel
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 9.99 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5907699495979 |
Q-WORKSHOP Komplet Kości
Kod: SCTH3F
Seria: Zew Cthulhu
Materiał: Plastik
Liczba elementów: 7
Kolor kości: Granatowy
Kolor malowania: Biały
Kostki: D4, D6, D8, D10, D00, D12 i D20
Groza z Głębin. Q WORKSHOP z dumą prezentuje Kości RPG Zew Cthulhu - Głębina i biel. Te kości barwione są na ciemny błękit morskich głębin, w których małe stworzonka mieszają się z drobinami piasku tuż nad miejscem spoczynku Wielkiego Cthulhu, stworzone są z najlepszego materiału. Dla czytelności, cyfry i zdobienia barwione są na jasną biel. Najwyższa ścianka przedstawia symbol Przedwiecznych.
Kości RPG Zew Cthulhu - Głębina i biel
Nadszedł czas zdać sobie sprawę z tego, że groza nie zawsze jest czymś, co można łatwo opisać, wskazać, przedstawić w ramce znanych stereotypów wprost z horrorów. Wszyscy odczuwamy potrzebę dowiedzenia się czegoś więcej, odmalowania niebezpieczeństwa w rozpoznawalnych dla nas obrazach, wyobrażenia go sobie wyraźnie, porównania go z czymś, nadania mu nazwy i celu, uczynienia go nie tylko rozpoznawalnym, ale też w jakiś sposób znajomym. Pomaga nam to przezwyciężyć paraliżujące poczucie bezradności w obliczu nieznanego. Ale co wtedy, gdy czegoś po prostu nie da się opisać w sposób wystarczający, aby nasz umysł miał poczucie kontroli nad sytuacją, aby był zdolny pojąć istotę sprawy?
W Q Workshop niestrudzenie pracujemy nad stworzeniem projektu, który może omamić Twoje oczy i łagodnie pobudzić Twoją wyobraźnię, wzbudzić w niej iskrą pokręconej i niezdrowej ciekawości prowadzącej do zanurzenia się w mitach Lovecrafta przy pomocy oficjalnego Zestawu Kości RPG Zew Cthulhu. Od tamtej pory wiele naszych projektów ujrzało światło dzienne, a to jest jeden z nich.
W najciemniejszych głębinach oceanów, a zwłaszcza w abysalu, życie ma swoje własne zasady. Przeróżne stwory wyewoluowały w taki sposób, by przetrwać bez obecności światła, grubej skóry czy łusek. Mogą wydawać się groteskowe, lecz kiedy znajdziesz się w ich świecie, to Ty stajesz się zwierzyną. Nawet zabrawszy ze sobą źródło światła nie dostrzeżesz więcej niż unoszące się drobinki piasku (czy to na pewno tylko piasek?) i ledwie widocznych gołym okiem stworzonek. Kojarzą się wtedy z miriadami gwiazd w przestrzeni kosmicznej, urzekająco ciche i spokojne. Nie ujrzysz więcej, dopóki mieszkańcy głębin nie zdecydują się zbliżyć na odległość nagłego ataku...
Groza z Głębin
Przebywając w przepastnej pustce kosmosu lub w przytłaczającej głębi oceanu, czujesz to samo: samotność w obliczu czegoś, czego nie możesz zobaczyć, a nawet pojąć. Możesz się modlić, jeżeli jesteś osoba wierząca; możesz przeklinać, jeżeli jesteś osobą sceptyczną; możesz wyć i szlochać, opłakując swój marny los. Możesz robić, co chcesz, ale w tym miejscu nikt nie usłyszy Twojego krzyku. I nie będziesz się tym przejmować. Przynajmniej dopóki przerażająca, oślepiająco jasna obecność nie sięgnie nagle ku Tobie...
- Immersja — oznaczenia Przedwiecznych na ściankach kości kusząco szepczą o niewyobrażalnych zjawiskach, które tylko czekają, aż je odkryjesz. Czy to dla poszerzenia własnej wiedzy, czy zanurzenia się w szaleństwie...
- Kompatybilność — tych kości można używać w każdej edycji Zewu Cthulhu, a także w innych grach, ponieważ ograniczenia istnieją tylko w Twojej wyobraźni..
- Czytelność — nie musisz wytrzeszczać oczu, aby zobaczyć, jaki jest wynik testu Poczytalności. I tak zawsze jest poniżej Twoich oczekiwań. Niemniej jednak, zobaczysz go bardzo wyraźnie.
- Złowrogość — nawet jeśli po prostu patrzysz na kostki trzymając je na wyciągniętej dłoni, one wydają się wciągać Cię głębiej w nieznane. Czy macki lovecraftowego pomiotu drgają, czy to tylko Twoja wyobraźnia?
- Uderzający kontrast — nie spodziewasz się jasnego, białego koloru w pustce lub otchłani. Po prostu nie. Ale on tam jest. Tym razem widoczny od razu, aby Twoje porażone grozą serce nie wyskoczyło nagle z Twej piersi.