• Super Cortex

Symbol: CORSC01PL

Myślisz, że jesteś bystrzejszy od swoich znajomych?

Brak towaru
59.95 -17% 49.95
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
59.95
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
DPD Pickup 9.99
Paczkomaty InPost 14.99
Kurier DPD 14.99
Kurier DHL 14.99
Dostępność 0 szt.

Myślisz, że jesteś bystrzejszy od swoich znajomych?

Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w świetnej grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet… rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!

Super Cortex to dynamiczna zabawa, w której wraz z przyjaciółmi sprawdzicie, kto najszybciej rozwiązuje rozmaite łamigłówki. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Ta odsłona serii skierowana jest do starszych odbiorców, a dostępne zagadki stanowią naprawdę nie lada wyzwanie!

Na czym to polega?

  1. Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
  2. Gdy któryś z graczy stwierdzi, że zna odpowiedź, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
  3. Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę i kładzie ją przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
  4. Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!

Osiem zupełnie nowych rodzajów zadań!

  • Wyścig. Karta przedstawia jednocześnie 3 ujęcia z regat. Gracz musi wskazać kolor żaglówki, która wygra.
  • Trasa. Uczestnik musi wskazać, ile najmniej ruchów należy wykonać, aby przedostać się z zielonego do czerwonego rogu karty.
  • Iluzja. Naszym zadaniem jest wskazanie kształtu, który jest niemożliwy do realnego odwzorowania.
  • Proporcje. Należy wskazać figurę, której większa część jest zaciemniona.
  • 3D. Naszym zadaniem jest wskazanie bryły identycznej z przykładem na środku.
  • Kwadraty. Uczestnicy muszą policzyć wszystkie widoczne na rysunku kwadraty.
  • Kod. Musimy odczytać, zapamiętać i powtórzyć kod zgodnie ze wskazówkami na karcie.
  • Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart imitujących rozmaite, niejednolite powierzchnie.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie