-
Wampir: Maskarada – Dziedzictwo + pakiet resetujący
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902259206415 |
Ta historia rozpoczyna się w mroczniejszym odpowiedniku średniowiecznej Europy. Za kulisami planów śmiertelnych władców, prawdziwe potwory sprawują władzę z cieni, naginając bieg historii do własnych, nieznanych celów. To wy wcielicie się w te potwory. Stańcie na czele wampirycznych spisków, twórzcie swoje linie krwi i organizujcie koterie, aby zdominować teatry wojny nocnych istot. Czy uda wam się przetrwać wieki ciągłych zmagań? Czy też na koniec tysiąclecia wasi rywale wyszarpią zwycięstwo z waszych szponów?
Carpe Noctem.
Wampir: Maskarada – Dziedzictwo to rywalizacyjna gra typu legacy. Oznacza to, że będziecie grać w nią wielokrotnie, za każdym razem korzystając z nowych elementów, kart i naklejek, zależnych od decyzji graczy. Każdy rozdział rozgrywany jest osobno i ma swojego zwycięzcę, ale jednocześnie stanowi część większej całości, zwanej kronikami.
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
● GŁÓWNA PLANSZA ● PLANSZE TEATRÓW WOJNY ● PODSTAWOWE POSTACIE ● SPISKI KLANÓW ● POSTACIE KRONIK ● PRZYWÓDCY KLANÓW ● KARTY ZOBOWIĄZAŃ ● POMOCE GRACZY ● PUNKTACJA KRONIK ● SPISKI TEATRÓW WOJNY ● ZASADY TEATRÓW WOJNY ● MISJE PODSTAWOWE ● MISJE KRONIK ● PODSUMOWANIE ROZDZIAŁÓW ● MISJA FINAŁOWA ● ŚRODKI ● DREWNIANE ZNACZNIKI KRZYŻY ANKH ● PRZYSŁUGI ● ZNACZNIKI KLANÓW ● MORALNOŚĆ KLANU ● POLITYKA KLANU ● ZNACZNIK PIERWSZEGO GRACZA ● WYCZERPANIE/LETARG ● ZNACZNIK RUND ● POTĘGA / NIESŁAWA (wartość 1) ● POTĘGA / NIESŁAWA (wartość 3) ● WOJNY SABATU ● PRZYNALEŻNOŚĆ ● TYTUŁY DWORSKIE ● ZNACZNIK CZASU ● ŚLEDCZY ● SCHRONIENIA GRACZY ● ARKUSZE GRACZY ● KSIĘGA KRONIK ● TALIA KRONIK ● TALIA BADAŃ ● ARKUSZE NAKLEJEK ● KOSZULKI NA KARTY ●
PAKIET RESETUJĄCY
Jednym z głównych elementów gry Wampir: Maskarada – Dziedzictwo są postacie. Centralną częścią gry jest talia postaci, z której wszyscy gracze rekrutują członków swojej linii krwi w każdej grze. Postacie te ulegają trwałej zmianie, gdy zamieniasz je w wampiry, ponieważ dajesz im nowe zdolności (poprzez naklejki) i imię (pisząc je na karcie). 80 dwustronnych kart postaci oraz komplet arkuszy ze 106 naklejkami znajdującymi się w pakiecie resetującym umożliwią wam przywrócenie świeżości waszej 700-letniej kampanii. Przywrócenie gry do jej bazowego stanu na potrzeby pojedynczej rozgrywki, rozwinięcie i zmodyfikowanie elementów w inny sposób, by nieco urozmaicić grę, czy też rozegranie całej kampanii na nowo – to wszystko możliwe dzięki temu niepozornemu pudełku, a tylko od waszej decyzji zależy jak z niego skorzystacie.