• Wielki straszny potwór

Puść wodzę fantazji i stwórz najstraszniejszego potworka!

109.95 -18% 89.95
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
109.95
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty - opłata przy odbiorze 0
Odbiór osobisty - opłata z góry 0
DPD Pickup 9.99
Paczkomaty InPost 9.99
Kurier DPD 14.99
Kurier DHL 14.99
Dostępność 2 szt.

Pytania? Zajrzyj na dolną stopkę strony!

Rodzinna gra typu roll & write z elementami push your luck (testowania szczęścia), której celem jest narysowanie najstraszniejszego potwora. W każdej turze gracze wybierają po jednej kości ze wspólnej puli, zakreślają jej typ na arkuszu i dorysowują do własnego potwora wskazaną część ciała lub atrybut.

Po zakreśleniu drugiej, trzeciej lub piątej kości tego samego typu gracz może dobrać odpowiadający poziomowi żeton straszenia i umieścić go w swoim Strachomierzu. Im wyższy poziom atrybutu, tym szybciej wypełnia się Strachomierz. Po wybraniu żetonu nie można już jednak wybierać więcej żetonów tego typu ani dorysowywać danego atrybutu.

Wielki straszny potwór to gra, która doskonale wprowadza dzieci w gatunek tzw. wykreślanek, czyli gier roll & write. Skłania je do podejmowania wyborów, rozwija wyobraźnię i równocześnie cieszy atmosferą lekkiego wyścigu. To doskonała pozycja na prezent dla miłośników rysowania. Z uwagi na przystępne zasady i brak tekstu nadaje się nawet dla pięciolatków, ale bawić będą się tu dobrze również dorośli.

Główne atuty:

  • Atrakcyjny, trójwymiarowy Strachomierz
  • Granie i rysowanie w jednym
  • Atmosfera emocjonującego wyścigu
  • Gra niezależna językowo
  • Daje radość nie tylko ze zwycięstwa, ale z porównywania stworzonych przez graczy potworów

Ekspresowa wersja zasad:

  1. Wybierz jedną kość ze wspólnej puli.
  2. Zakreśl jej atrybut i narysuj go swojemu potworowi.
  3. Zdecyduj, kiedy dobrać żeton straszenia za dany atrybut i włóż go do Strachomierza.
  4. Jeśli nie możesz dobrać kości, narysuj tło i dobierz jego żeton.
  5. Grę wygrywa gracz, którego potwór pierwszy przekroczy skalę Strachometru.

Zawartość pudełka:

  • strachomierz
  • kości
  • ołówki
  • arkusze
  • żetony
  • instrukcja
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie